SK Lipová - FK Býškovice/Horní Újezd B

29.05.2011 14:55

 Ve 24 kole 1.B třídy jsem se utkali s týmem, který je adekvátním týmem na postup do vyšší soutěže a umistuje se v horních příčkách tabulky. Na domácím hřiště jsme s tím to týmem sehráli vyrovnaný zápas ve, ve kterém jsem nakonec zvítězili 2:1.

S tímto týmem jsme chtěli opět sehrát vyrovnáný zápas a neprohrát velkým rozdílem. Zápas byl hned od první minuty ovlivnen tím černým kokotem co běhá ve středovém kruhu. Už v 18 minutě proti nám písknul penaltu, po které jsme prohrávali 1:0. O pár minut později odpískal trestný kop blízko šestnáctky z čehož jsme inkasovali gol na 2:0.  Po tomto golu nás rozhodčí přestol neustále dostával pod tlak a pískal vše proti nám. Do poločasu jsem dostali ještě jeden gol na 3:0 a k tomu pár žlutých karet za protesty.

Ve druhé půli jsem nezačali o nic lépe, hned na začátku nás soupeř rozebral a dostali jsem další 2 goly. Za stavu 5:0 se rozhodčí měl vyloučit z týmu Lipové alespon dva hráče za dohrávání souboje po odpískání. Což se nestalo.. Takovouhle komedii jsem ještě neviděl. Tito pánové v černém by se měli vzpamatovat.Nechtěli jsem odjet bez vstřelené branky a to se nám povedlo. Po penaltě Petra Čagana na 5:1 a samostatného nájezdu Romana Vašiny na 5:2 jsme stav snížil. Ale to bylo z naší strany vše. Zápas zkončil za tohoto stavu. 

Střelci: Petr Čagan, Roman Vašina

Hráči z B týmu: Stanislav Rakovský

Autor reportu: Stanislav Rakovský

 

Zpět
https://fkhujezd.webnode.cz/